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유틸/기타자료

폴아웃2 엘리베이터 제작 방법


자료 보관 차원에서 올립니다.
방법에 대해서는 제가 알려드릴 수 없습니다.



* Elevator Type List 

TypeButtonMapIndexElevation
01klagraz.map0140
2klagraz.map0141
3vctyctyd.map0150
4vctyctyd.map0151
1Gklatrap.map0130
1klagraz.map0140
21geckjunk.map0330
2geckjunk.map0331
3gecktunl.map0340
33gecktunl.map0340
4gecktunl.map0341
41mbase12.map0490
2mbase12.map0491
3mbase34.map0500
53mbase34.map0500
4mbase34.map0501
TypeButtonMapIndexElevation
61ncr1.map0420
2ncr1.map0421
3ncr1.map0422
73ncr1.map0422
4ncr2.map0430
6ncr2.map0432
81vault13.map0400
2vault13.map0401
3vault13.map0402
91kladwtwn.map0090
2kladwtwn.map0091
3kladwtwn.map0092
101depolva.map0280
2depolva.map0281
3depolva.map0282
TypeButtonMapIndexElevation
113depolva.map0282
4depolvb.map0290
121depolva.map0280
2depolva.map0281
3depolva.map0282
4depolvb.map0290
13Gklatoxcv.map0121
1klatoxcv.map0122
141denbus1.map0060
2denbus1.map0061
3denbus1.map0062
151vctyvlt.map0300
2vctyvlt.map0301
3vctyvlt.map0302
161vault15.map0360
2vault15.map0361
3vault15.map0362
17Gv15sent.map0390
1vault15.map0360
TypeButtonMapIndexElevation
18Gnavarro.map1091
1navarro.map1092
19Gnavarro.map1091
1navarro.map1092
20Gnavarro.map1091
1navarro.map1092
21Gnavarro.map1091
1navarro.map1092
22Gsfchina.map1370
1sfchina.map1371
23Gredwame.map0620
1redwan1.map0631


Elevators.


WARNING!!! elevators are hard coded by the looks of it, and only go to specific map index's.( see Elevator Type List ). Some go from level to level on the same map, others go from map to map.. 

You will need to either save your map/s as the corresponding name/s,or edit the maps.txt file to replace the map/s with your map name/s..


IMPORTANT!! You must romove or re-name the patch000.dat file because it overides anything in the data directory.

First of all, you will need to change the elevstub.frm in your
C:\Program Files\Blackisle\Fallout2\data\art\scenery
folder for another .frm in order to be able to select the stub to edit it. I suggest the elevstub.frm in my downloads section, but any art will do.. bear in mind that it will be visible in the game, but should be hidden behind a wall if done right..
 
 

Build your elevator.

Place a "zselev01" spatial script inside the elevator with a radius of 1 ( so it only triggers when you get in the lift.. ),then place an elevator stub ( scenery tile #1292 )next to the lift.

Select the stub and edit it's properties to suit your map type and elevation number.( bear in mind that the game considers mapper level 1 as elevation 0 and so on )

Your lifts will now work, as long as you have either saved your map as the coresponding name or edited the maps.txt file so the entry for the index number points to your map instead..

If you have NOT saved you map as stated above, then the lifts will send you to the coresponding map named in the Elevator Type List


 

Elevator stub artwork.

The artwork for the elevator stub is blank so it doesn't show up in the maps.
Replace the elevstub.frm with this one so you can edit them.
Elevator Stub


엘리베이터 스텁 아트워크.

이지도에 표시하지 않도록 엘리베이터 스텁에 대한 작품이 비어 있습니다.
Replace the elevstub.frm with this one so you can edit them.
엘리베이터




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* 폴아웃 게임에 필요한 유틸이나 그외 자료들을 올려주세요

* 파일 용량은 무한정 올릴수 있기는 하나 한번에 100MB 까지만 업로드 되게 하였습니다.

* 가지고 계신 자료가 있으시면 공유해 주세요 ..큰 도움이 됩니다. 

* 한번에 올릴수 있는 파일의 크기는 100MB 입니다만 되도록이면. 

  파일하나당 약 50MB정도의 크기로 여러개로 나누어서 올려주세요 [최대업로드 300MB]

다른 유져를 위해 본인이 가지고 있는 자료를 공유해 주시면 정말 도움이 될것입니다.  

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